Masking tape – wat kan je er mee?

Masking tape

Ken je masking tape al? Dat is eigenlijk gewoon plakband, alleen dan net even wat leuker. Een poosje terug zat ik online te zoeken naar een mooi notitieboekje (een van mijn verslavingen..:)) en toen kwam ik mijn eerste masking tape tegen! Ik kon het natuurlijk niet laten liggen, want wat kan je hier mooie cadeautjes mee maken! En daar was mijn voorliefde voor masking tape geboren. Door masking tape fleurt heel het cadeau op! Maar je kan er niet alleen maar mooie verpakkingen mee maken, nee je kan er nog veel meer mee! Kijk mee en laat je inspireren!

CadeauFietsCadeau2Tags

EierenStokjesVaas

Wasknijpers

kartonnen bekers

Agenda3Agenda2

 

Opzoek naar een online verkooppunt? Bij o.a. www.papiermier.nl hebben ze prachtige masking tapes, agenda’s en notitieboekjes. Een kijkje waard!

Gebruik jij masking tapes al?

Bron foto’s 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12

Een gedachte over “Masking tape – wat kan je er mee?

Geef een reactie

