Home is where the heart is

Ik ben gek op ons huis. We wonen er nu ongeveer 8 maanden en vanaf dag een voelt het al als thuis. Een huisje dat we samen hebben omgezet naar onze smaak. Een van de dingen waar ik het meest trots op ben is onze salon tafel. Of een aantal pallets op elkaar gestapeld, t is net hoe je het wil noemen.
Op mijn werk hadden ze toevallig wat pallets over. Ik heb er 3 mee genomen, geschuurd en geverfd en tada, daar was onze salontafel. Goedkoper kan niet, en wat krijgen we er leuke reacties op!
Vandaag een kijkje in wat details van ons huisje.

Een van onze stoelen
Denk aan andere, voor dat je aan jezelf denkt. Hou je aan je beloftes. Deel.

Een leuk krukje met een aantal bladen er op.

De salon tafel waar ik stiekem best een beetje trots op ben.

Vaas met kerstballen en sneeuw

Fijn zithoekje

Gezellige kaarsen en ons mini album wat we op de avond zelf (!) al van onze fotograaf hadden gekregen.

Dat was een kijkje in een deel van onze huiskamer. We genieten er elke dag weer met volle teugen van.
Voel jij je thuis in je eigen huis?

Plaats een reactie