Style me pretty

Style me pretty is een website die ik in de aanloop naar mijn bruiloft helemaal plat heb ‘gesurft’. Wat een mooie foto’s en impressies staan daar van allerlei verschillende bruiloften! Daar kan ik nou echt bij weg zwijmelen. Ik heb toen een mapje gemaakt van alles wat ik mooi vind (ik keek er net in; 470 foto’s!). Vandaag laat ik een deel van die foto’s zien. Ik ga er verder niet teveel woorden aan wijden; maar zou zeggen, ga er lekker voor zitten, geniet ervan & doe inspiratie op voor je bruiloft of feestje! Enjoy!

 

Wat een dropje!

 

 

  

 

Leuke details om je locatie mee te versieren

 

Je beste vriendinnen als volwassen bruidsmeisjes, hoe leuk!

 

Mjam!

 

 

 

Prachtig…!

 

Aan tafel!

 

Liefde, blijdschap, famlie – Happiness

 

Voor meer van deze foto’s, of om de hele styling van bruiloften te zien; ga naar http://www.stylemepretty.com. Een aandrader voor elke bride to be om weg te dromen bij de vele bruiloften die er inmiddels al op staan!

2 gedachtes over “Style me pretty

Plaats een reactie