Dear diary – Jan #01

Little sneak peek 01

Inmiddels zijn er alweer bijna de eerste twee weken van januari voorbij! Wat vliegt de tijd! Het lijkt me leuk om op de vrijdag, om de twee weken, een little sneak peak van mijn week te laten zien. Het lijkt met vooral zelf erg leuk om later terug te kijken en je de mooie dingen die er gebeuren vast kan houden! Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen / te zien. Niet dat er nou zoveel boeiends in mijn leven gebeurd, maar ik vind dat bij andere altijd heel leuk om te zien & te lezen; dus hier is hij dan!

foto (8)

foto (11)

Oudjaarsdag! Heerlijke oliebollen van mijn schoonvader snoepen & een spelletje spelen voordat we naar de kerk gingen. Dat mikado bleek alleen niet zo’n succes voor ons samen, dus zijn we er maar snel weer mee gestopt!

foto (12) foto (6) foto (7)

’s Avonds hebben we Oud & Nieuw bij een paar vrienden gevierd. Met allerlei lekkers, champagne en vuurwerk was het een zeer geslaagde avond. De volgende morgen viel ons iets zwaarder.. 🙂

foto

Hilarisch! Samen met mijn lieve vriendinnetje Janine ben ik gister naar de kapper geweest. We hebben dagen over de watsapp elkaar foto’s toe gestuurd van wat we graag wilden.. Ik vond dit zelf wel erg goed staan, zal ik het er maar gewoon allemaal af knippen?

foto (13)

Jeej! De droger is binnen gekomen! De mannen hadden hem netjes in de hal afgeleverd. Konden we hem zelf verder sjouwen – gelukkig was hij niet zo zwaar. Ja, ik weet het, na 8 maanden in dit huis hadden we nog steeds geen droger. We hadden er een helemaal in het begin, maar die begaf het na twee keer. (gekregen van oma, stond al lang stil & helaas was het van korte duur) Omdat het toen zomer was en we de was regelmatig buiten konden hangen, hadden we niet zoveel behoefte aan een droger. Maar nu de was in de huiskamer moest hangen; waren we het toch wel een beetje zat. En hier is het resultaat; hallo droger!

foto (14)

Ik werk twee dagen in de Oude en Nieuwe Kerk van Delft. Een van de projecten waar we daar mee bezig waren; zijn deze schitterende ansichtkaarten. En afgelopen week was het moment daar; in de Nieuwe Kerk werden ze in de winkel geplaatst en konden ze worden verkocht! En daar waren we stiekem best een beetje trots op met elkaar!

foto (3)

Dinsdag uit m’n werk even snel langs de carwash! Woensdag werdt m’n auto beletterd voor Studio5.16; dus hij moest er natuurlijk wel stralend schoon uitzien!

foto (1) kopie 2

Op naar huis, om fijn verder te werken. Ik moest thuis nog het e.a. afronden. Helaas; dat plan ging mooi niet door. Ik was straal vergeten dat de stroom het niet zou doen vandaag. Daar zat ik dan; zonder licht, computer of wat dan ook!

foto (2) kopie 2

En toen werd ik nog ziek ook! Ik voelde me die ochtend al niet helemaal fijn, maar toen ik eenmaal thuis op de bank zat was er niks meer van me over. Men, wat voelde ik mij belabberd! Uiteindelijk mijn bed in gedoken & de wekker om 16.00u gezet, dan zouden we weer stroom hebben. Ik werd wakker toen Gideon thuis kwam, om 17.30. Dag, middagje werken! Helaas voelde ik me nog steeds niet veel beter, wat heel jammer was want we hadden een diner van de kerk ’s avonds. Giet is daar toen alleen heen gegaan, terwijl ik me maar weer op de bank heb genesteld met een kop thee en series kijken. (want jeej, de stroom deed het weer!)

foto (2)

En even lekker de flair lezen, die had ik nog liggen.. Wat een handige tip! Als ik niet ziek was geweest had ik zo spontaan weer gaan dweilen. Echt! Bijna. Na, niet echt.

Autobelettering Autobelettering2

Na een belabberde nacht; een leuke dag voor de boeg. ’s Morgens werd onze Ford Ka beletterd met het logo van Studio5.16, hoe cool! Ik ben er stiekem best trots op!

foto (20)

Nadat ik een aantal afspraken had gehad – ook nog even langs een nieuw project in Gouda. Hier komt een nieuw ‘winkelcentrum’ met allerlei detail handel. Pretty awsome! Mogelijk hoor je hier over een paar maanden meer van…

foto (15)

’s Avonds even uitgerust op de bank, terwijl Gideon aan het leren was.. Even samen gekke bekken trekken. Helaas bleek dat het niet zo slim was om heel de dag in de weer te zijn en in de kou te lopen als je zelf ziek bent; maarja, daar heet ik Elsa voor.. Een (beetje) eigenwijsheid is mij wel gepast.

foto (19)

En wat past beter bij ziekjes op de bank zitten dan een heerlijke dikke Donald Duck? Duckie, i love u.

foto (16)

Helaas was nacht twee ook niet echt heel fijn. Na ongeveer een uur wakker te hebben gelegen, ben ik om 06.15 thee gaan halen met honing en ben ik bij gebrek aan beter – heerlijk de Voetbal International gaan lezen. Dat gezicht van Gideon toen hij even wakker werd was goud waard..: ‘Wat ben jij nou aan het doen?’ haha.

foto (17)

’s Morgens wat geprobeerd te eten. Gideon had de tafel gedekt. ‘Kijk, dit ben jij, twee kleine oogjes, maar nog steeds een grote mond..’ Hehe, de mafkees.

foto (18)

Vervolgens m’n bed weer in gedoken, nog geprobeerd wat te werken, maar dat was geen succes. Ik moest en zou vandaag beter worden; want ik heb al weken geleden afgesproken met Janine om vandaag naar de kapper te gaan. (En natuurlijk om een van mijn voornemens te laten uitkomen.) Hoe belabberd ik me dan ook voel. Ja, ik schijn inderdaad wel een beetje eigenwijs te zijn.. 🙂

foto (1) kopie 3

En daar zat ik dan! Ik voelde me gelukkig best aardig toen ik daar zat! 🙂 We zijn naar Team Kapsalon gegaan in Gouda. Binnenkort zien jullie het resultaat!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden; mijn laatste week was niet heel boeiend, omdat ik uiteindelijk bijna alleen maar in bed heb gelegen. Maargoed, ondanks dat, heb ik nog steeds twee heerlijke weken gehad! De foto kwaliteit is overigens niet altijd even mooi, maar dat komt omdat ik tot nu toe eigenlijk alle foto’s hiervoor met mijn iphone maak. Deze heb ik namelijk altijd bij de hand. Ik zal er in ieder geval op proberen te letten dat de foto’s wel scherp zijn. Fijn weekend alvast!

Een gedachte over “Dear diary – Jan #01

Plaats een reactie